1#Warna Tema Perkahwinan

Assalamualaikum dear readers!
Buat pengetahuan readers, cik Bar akan melangsungkan perkahwinan tak lame lagi...tp sangat2 pening nak pilih warna tema perkahwinan cik Bar nnti..cik Bar boleh dikatekan suke banyak warna contohnya kuning, orange, merah, gold..hehe...Banyak tak?hehe..keje cik Bar seminggu ni duk mg'google'kan diri mencari warna tema..adoiiii....banyak sangattt pilihan..jadi keliru tokk...

Tapi ade satu warna yg bagi cik Bar sangat sweet dan sedap mate memandang...Teka colour pe.? taraaaaa..


Ha....ni la colour hijuan turquoise or hijau petronas....nice x??bagi pndapat cik Bar...sangat cantekkk..hehe...tetibe suke ijau plak..okey..stakat ni dulu..lets see what happen next...adoyai...mood pening....hahaa....tatatatata..papai!

5 comments:

MsDiba said...

oi cikbarrrr. wehhhh ade tarikh dh ke? omg omg i hetchu for not telling me T_T

Hnahdy said...

warna tu mmg cantik tapi orang dah selalu buat dah warna tu jadi nampak mcm dah biasa.. tapi ok ja warna tu.. nampak lembut

barbaramori89 said...

miss diebs...hadoi..haha..i miss u...nnti kite meeting2 ye..muahhh

barbaramori89 said...

hana:ye ek? biase org pkai dah? ade cdngan colour x tuk wedding next year?heeee

padiputeh said...

tomey2...kalu pengantin pkai wana tu kawan2 pengantin kne pkai wana apa?hehe