oliDaY la PlaK.....

salam semua kawan2ku tersyg....
huhu,,skrg dah masuk hari ke-4 aku oliday..n ke-4 aku membuta ket umah...
ujan cam xmow berenti je...nsib bek kat area umah aku xbanjir..tringat lagi tyme kecik2 dulu...aku selalu 'ngarung air'..coz banjir kat area2 umah aku..best gile..tp bile nek umah...berekor2 pacat dah kenyang isap darahku..huhu...

erm..pe nak wat oliday nie ek??huhu...xde pape plan..kalo ade reunion best gak....tp ntah la..tukang handle reunion sepikan diri jer (cheoh)..hehe..jgn marh...

dah 4 hari aku berkurung kat umah je...
mak aku pesan xpyh kuar la coz jem teruk kat area mydin...aku pun cakp 2 hal normal..tp mak aku rep 2bukan sebab mydin..tp sebab mcD yang drive tru baru bukak..hoho..geli ati aku dengar..nape la org kat tmpat aku ni darat2 sgt..cam dah xpenah jupe mcD je..huhuh....padahal kat town aku..dah ade 1...huhu..so,,aku ley wat conclusion..kalo ade tmpat baru bukak..mmg set2 ganu g serbu blake...huhu..

erm..bosan2 duk umah aku layan cite nobuta wa produce...japan punye cite..baru ep 1....huhu...
orait...adois...

0 comments: